Reklamace zboží
Snadná reklamace

Na veškeré produkty poskytujeme záruční dobu 24 měsíců od zakoupení. K reklamacím přistupujeme čelem a snažíme se je vždy řešit co nejrychleji.

Pokud nastal s nějakým produktem od nás problém a potřebujete jej reklamovat, prosím, postupujte dle jednoduchého návodu níže.

Vyplňte reklamační formulář
1. Vyplňte reklamační formulář

Pod tímto textem si stáhněte reklamační formulář. Vytištěný a vyplněný formulář přiložte k reklamovanému produktu.

>> Formulář pro reklamaci zboží <<

Vyplňte reklamační formulář
2. Přiložte kopii daňového dokladu

K reklamačnímu formuláři přiložte kopii daňového dokladu (faktury), který byl součástí Vaší zásilky.

Daňový doklad nám pomůže rychleji zařadit a vyřídit Vaší reklamaci.

Vyplňte reklamační formulář
3. Zabalte zboží a odešlete

Zboží, které chcete reklamovat, bezpečně zabalte a s přiloženými dokumenty odešlete na naši adresu.

Vaše reklamace bude vyřešena v co nejkratším čase.

Vyplňte reklamační formulář
4. Uschovejte účtenku za poštovné

Uschovejte si účtenku od přepravce, kterou obdržíte při odesílání zásilky.

V případě kladně vyřízené reklamace Vám poštovné proplatíme.

 

OGQxZDQyY